Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki czy Stare Miasto. Rusza nowa kampania promocyjna Stołecznego Biura Turystyki.
Zachęca ona do odwiedzania Warszawy i odkrywania mniej znanych, lokalnych atrakcji.
– Przez najbliższe pięć tygodni podpowiemy, jakie ciekawe miejsca czekają na odkrycie zarówno przez turystów, jak i mieszkańców – mówi Karolina Gałecka.
– Wystarczy zejść z głównego szlaku i odkrywać stołeczne plaże, lokalne parki, kilometry ścieżek rowerowych czy niszowe muzea. Na liście miejsc jest z pewnością warszawski odcinek Wisły, gdzie poza bulwarami można spacerować wzdłuż naturalnego brzegu rzeki, po praskiej stronie miasta – mówi rzecznik stołecznego ratusza Karolina Gałecka.
Z badań wynika, że większość Polaków kojarzy Warszawę tylko przez pryzmat najbardziej znanych miejsc. Nowa kampania ma to zmienić.
– Z najnowszego badania wizerunku miasta wynika, że główne skojarzenia Polaków z Warszawą to hasła „stolica” oraz „Pałac Kultury i Nauki”. W odpowiedzi na te wyniki od 15 czerwca w mediach społecznościowych oraz na oficjalnym portalu turystycznym Stołecznego Biura Turystyki będzie można poznawać nowe atrakcje miasta – te spoza listy TOP 10, a tych w Warszawie nie brakuje. Warszawę można odkrywać np. szlakiem stołecznych legend, syrenek czy podwórkowych kapliczek – dodaje Karolina Gałecka.
Więcej informacji o mniej znanych atrakcjach Warszawy będzie można znaleźć na portalu go2warsaw.pl.
Krzysztof Jędrasik