#GotowiNaSpotkanie – Adwent z Radiem Warszawa

Home / Wiadomości  / Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Marszałkowskiego

Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Marszałkowskiego

fot. mazovia.pl

Trudna sytuacja epidemiczna zmusza osoby, które wybierają się do urzędu do rejestracji na konkretny dzień i godzinę. Zorganizowano dwa punkty dla interesantów: przy ul. Jagiellońskiej 26 oraz ul. Skoczylasa 4 w Warszawie. 

 

Ci, którzy wybierają się do urzędu, powinni umówić się na konkretny dzień i godzinę. Dzięki temu, nie będą tworzyły się kolejki, a czas załatwienia sprawy zostanie skrócony do minimum. Osoby zgłaszające się do urzędu będą przyjmowane indywidualnie z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa – informuje rzecznik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Marta Milewska.

 

Zachęcamy również do zdalnego kontaktu z naszymi pracownikami. Sprawy można załatwiać drogą mailową i telefonicznie. Jest szereg takich procesów, że nie trzeba przychodzić do urzędu– podkreśla dyrektor Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie Waldemar Kuliński.

 

Na stronie epuap.gov.pl można założyć konto do załatwiania spraw urzędowych przez Internet. Do złożenia wniosków wystarczy profil zaufany. Co ważne – wszystkie decyzje i wezwania zostaną również rozwiązane w elektronicznym procesie komunikacji.

 

Greta Laura Sulik

Udostępnij!

#GotowiNaSpotkanie – Adwent z Radiem Warszawa

shares

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close