Home / Patronaty  / Wykład księdza Marka Dziewieckiego – "Czym (nie) jest miłość? – jak mądrze kochać i uczyć miłości dzieci?"

Wykład księdza Marka Dziewieckiego – "Czym (nie) jest miłość? – jak mądrze kochać i uczyć miłości dzieci?"

czym nie jest miloscW czwartek 15 października w Szkole dla Dziewcząt „Strumienie” Stowarzyszenia Sternik w Józefowie odbędzie się wykład znanego duszpasterza i doświadczonego prelegenta, eksperta w dziedzinie relacji międzyludzkich – księdza Marka Dziewieckiego. Tytuł wykładu brzmi: „Czym (nie) jest miłość? – jak mądrze kochać i uczyć miłości dzieci?”.
Współcześnie wiele osób myli miłość z zauroczeniem, pewna liczba małżeństw rozpada się po kilku latach, gdy wygaśnie żar pierwszego zakochania, dość powszechne jest również utożsamianie miłości ze współżyciem…
Ksiądz Marek Dziewiecki bezlitośnie rozprawia się z tymi mitami, jak również obnaża wewnętrzną sprzeczność tkwiącą w samej nazwie „wolny związek”, ukazując tragizm położenia osób wikłających się w tego rodzaju relacje. Tłumaczy też, że miłość nie oznacza bezwarunkowej akceptacji drugiej osoby, przestrzega przed zbytnią uległością, pokazuje różnice między zaufaniem a naiwnością…
Wszystkich, których temat miłości dotyczy w jakikolwiek sposób, zapraszamy do wysłuchania wykładu księdza Marka Dziewieckiego, który mówi o sobie, że miłość jest jego życiową pasją i jedyną kwestią, na której tak naprawdę powinien znać się każdy kapłan.\
Wykład księdza Marka Dziewieckiego odbędzie się w czwartek 15 października w Szkole dla Dziewcząt „Strumienie” Stowarzyszenia Sternik w Józefowie przy ulicy 3 Maja 129. Początek o godzinie 18.30.
Radio Warszawa sprawuje patronat medialny nad tym spotkaniem.
fot. organizatorzy

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close