Home / Wiadomości  / Tracimy ducha świąt? Komercyjne kalendarze adwentowe

Tracimy ducha świąt? Komercyjne kalendarze adwentowe

fot. pxhere.com

Kalendarze adwentowe z chipsami, kosmetykami, biżuterią czy przysmakami dla psów i kotów. Takie świąteczne produkty coraz częściej można spotkać na sklepowych półkach.

 

Sprzedawcy mają zdolności kreowania różnych pokus konsumenckich. To poruszanie elementów sentymentu: święta jako czas emocji  – podkreśla profesor Uniwersytetu Śląskiego, Adam Bartoszek.

 

A jak nietypowe kalendarze oceniają zapytani przez naszego reportera przechodnie?

 

Wydaje mi się, że powinniśmy jednak zostać przy tradycji. Kalendarze powinny być właśnie dla dzieci, z czekoladkami.

Może, jak ktoś ma psa czy kota, to lubi takie rzeczy. Dużo jest osób, którym podobają się takie nowości, ale nie wszystkim. Musi być ruch na rynku.

Myślę, że powoli przekraczamy granicę. Tracimy ducha świąt.

 

Dodajmy, że jeden z producentów luksusowych samochodów poszedł krok dalej i stworzył kalendarz adwentowy warty milion dolarów. Znajdziemy w nim między innymi: parę okularów przeciwsłonecznych wykonanych z 18-karatowego złota, wieczne pióra, luksusowy zegarek, a w ostatnim okienku 8-metrową łódź.

 

Radio eM

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close