Telewizja publiczna w specyficzny sposób "promuje" Światowe Dni Młodzieży
To nieudana promocja Światowych Dni Młodzieży. Tak przedstawiciele Centrum Wspierania Inicjatyw dla Życia i Rodziny oceniają scenę przedstawioną w serialu Telewizji Polskiej „Rodzinka.pl”. W krótkiej rozmowie zaprezentowano, że młodzi mężczyźni jeżdżą na takie wydarzenia, aby tylko bawić się i poznawać nowe dziewczyny.
W scenie serialu podważono najważniejsze wartości, które mają przekazać Światowe Dni Młodzieży – mówi Jarosław Kniołek z Centrum Wspierania Inicjatyw dla Życia i Rodziny.
W ten sposób telewizja publiczna chce zrealizować zadania dotyczące promowania wartości chrześcijańskich.
Jednak akurat ta promocja była bardzo nieudana – ocenia Jarosław Kniołek.
Światowe Dni Młodzieży odbędą pod koniec lipca przyszłego roku w Krakowie. Na to spotkanie z papieżem Franciszkiem może przybyć ponad dwa miliony osób.
fot. VanNouten, lic. domena publ.