- Niniejsze informacje mają na celu wyjaśnienie podstawowych zasad, na jakich przetwarzane są dane osobowe osób/słuchaczy („Użytkownicy”), w szczególności korzystających z witryny internetowej działającej pod adresem https://radiowarszawa.com.pl/ i („Witryna”) oraz przekazywanych w inny sposób na rzecz Administratora danych osobowych przez oraz praw Użytkowników związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest RADIO WARSZAWA z siedzibą przy ul. Floriańskiej 3, 03-707 Warszawa, NIP 113-13-33-895, REGON 040013158-00028, („Administrator danych”).
- Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane stosownie do przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) oraz stosownie do przepisów prawa polskiego, w tym przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z późń. zm.).
- Dane osobowe Użytkowników Witryny zbierane i przetwarzane są przez Administratora danych w celu wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, lit. b, lit. c oraz lit. f RODO, w tym w celu:
– zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną;
– prowadzenia i przechowywania dokumentacji elektronicznej;
– marketingu produktów i usług oferowanych przez Administratora danych;
– zapewnienia kontaktu, wymiany korespondencji oraz odpowiedzi na pytania przesłane za pomocą formularza kontaktowego;
– wypełniania zadań statutowych Administratora danych osobowych;
– wypełnienia obowiązków prawnych, księgowych oraz podatkowych;
– rozpatrywania skarg i reklamacji dotyczących usług świadczonych przez Administratora danych;
– ustalenia lub dochodzenia roszczeń;
- Dane osobowe które zostały pozyskane przez Administratora danych w związku m. in. z otrzymanymi darowiznami, mogą być wykorzystane do przekazywania przez Administratora danych korespondencji (mailowej, pocztowej) z podziękowaniami. Użytkownik, który nie wyraża na to zgody zgłosić stosowny sprzeciw na adres mailowy: [email protected].
- Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych:
a) przez okres niezbędny do wypełnienia obowiązków prawnych, podatkowych, statystycznych i księgowych ciążących na Administratorze;
b) do czasu wycofania zgody – w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody Użytkownika.
- Przesyłanie informacji drogą elektroniczną uwarunkowane jest otrzymaniem przez Administratora danych zgody osoby, która ma być odbiorcą przesyłanych informacji. Przekazanie przez Użytkownika adresu poczty elektronicznej równoznacznej jest wyrażeniem zgody na przesyłanie informacji drogą elektroniczną.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być zewnętrzni dostawcy usług, w tym usług IT oraz inne osoby przetwarzające dane na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, dostawcy usług księgowych, podatkowych, prawnych, statystycznych, analitycznych w zakresie niezbędnym do wypełnienia przez Administratora danych obowiązków wskazanych m. in. w pkt. 6. W każdym przypadku osoby powiązane lub współpracujące z Administratorem danych zobowiązane są do zachowania w poufności zbieranych i przetwarzanych danych osobowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Dane osobowe nie są przedmiotem profilowania.
- Każda osoba, której dane dotyczą („Osoba Uprawniona”), ma prawo zwrócić się do Administratora danych:
– z wnioskiem o potwierdzenie, że Administrator danych przetwarza dotyczące jej dane osobowe, a także o realizację prawa dostępu do danych osobowych jakie jej dotyczą;
– z wnioskiem o sprostowanie danych osobowych;
– z wnioskiem o usunięcie danych osobowych;
– z wnioskiem o ograniczenie przetwarzania danych osobowych;
– z wnioskiem o przeniesienie danych osobowych;
– ze sprzeciwem wobec przetwarzania danych osobowych;
– z pismem odwołującym zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
Wniosek należy złożyć w formie pisemnej na adres Administratora danych lub w formie wiadomości elektronicznej na adres: [email protected].
- Osoba uprawniona ma prawo odwołać się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia naruszeń w przetwarzaniu danych osobowych (https://uodo.gov.pl/).
- W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [email protected].
- Administrator danych zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika (w tym Osoby Uprawnionej) właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, w oparciu o odpowiednią podstawę prawną oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Poza tymi przypadkami, żadne dane nie będą ujawnianie żadnej osobie lub organowi, bez zgody osoby, której dane dotyczą.
- Administrator danych informuje, że z momentem połączenia się przez Użytkownika z Witryną zbierane są automatycznie informacje o numerze IP, nazwa domeny, typ przeglądarki i rodzaju urządzenia Użytkownika. Dane te są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w celach technicznych oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych.
- Administrator danych wykorzystuje pliki typu „cookies” (tj. niewielkie pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu Użytkownika) w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z Witryny przez Użytkownika. Pliki „cookies” umożliwiają w szczególności zapamiętanie preferencji Użytkownika, co pozwala na podnoszenie jakości świadczonych usług, poprawę funkcjonalności Witryny, utrzymanie sesji Użytkownika oraz tworzenie statystyk dotyczących oglądalności podstron Witryny. Zgoda na przechowywanie lub uzyskiwanie dostępu do plików „cookies” na urządzeniu Użytkownika może być wyrażona za pomocą ustawień przeglądarki internetowej zainstalowanej na jego urządzeniu. Użytkownik może w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej
- W ramach Witryny mogą być stosowane różne rodzaje plików „cookies”, którymi są
a) stałe – są one przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika,
b) sesyjne – tymczasowe – to pliki „cookies”, które są usuwane w momencie zakończenia sesji, tj. wylogowania się z Witryny, opuszczenia Witryny lub zamknięcia przeglądarki internetowej, która wyświetla Witrynę,
c) własne – pliki „cookies” umieszczone na Witrynie przez Administratora danych,
d) zewnętrzne – pliki „cookies” umieszczone na Witrynie przez podmioty zewnętrzne np. do prowadzenia anonimowych statystyk przez Google Analytics.
- Za pomocą plików „cookies” nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe Użytkowników. Mechanizm „cookies” nie jest wykorzystywany do identyfikacji Użytkowników, jak również do pozyskiwania jakichkolwiek o nich informacji.
- Przeglądane zasoby są identyfikowane za pomocą adresów URL. Ponadto mogą być zapisywane informacje techniczne dotyczące korzystania z Witryny, w szczególności: adres IP użytkownika, typ urządzenia, system operacyjny, rodzaj i wersja przeglądarki internetowej, rozdzielczość ekranu oraz głębia kolorów. Dane te są przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa Witryny, przeciwdziałania nadużyciom oraz zapewnienia jej prawidłowego funkcjonowania.
- Powyższe dane określone w pkt. 17 niniejszej Polityki nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
- Administrator danych, na podstawie pisemnej umowy spełniającej wymogi, o których mowa w art. 28 rozporządzenia (RODO, może powierzyć przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w niniejszej Polityce, innym podmiotom przetwarzającym, wyłącznie w celu wykonywania czynności związanych z hostingiem, administracją, utrzymywaniem oraz zarządzaniem Witryną, przy czym podmioty te przetwarzają dane osobowe wyłącznie na udokumentowane polecenie Administratora..
Data aktualizacji Polityki Prywatności: 18 grudnia 2025 r.

