Home / Wiadomości  / LOT publikuje dane dotyczące wakacyjnych połączeń

LOT publikuje dane dotyczące wakacyjnych połączeń

samolot lot
fot. wikipedia.org

Barcelona, Burgas i Korfu to kierunki, które cieszą się największym zainteresowaniem w wakacyjnej siatce połączeń PLL LOT. Przewoźnik opublikował właśnie pierwsze statystyki.

 

Wakacyjna siatka została wprowadzona na początku lipca. Linia zaoferowała ponad 30 kierunków i ponad 130 połączeń z Warszawy i dziewięciu portów regionalnych. Dużym zainteresowaniem cieszą się także połączenia na Majorkę i do Chorwacji.

 

Dotychczas bilety kupiło ponad 200 tysięcy osób i – jak zapewniają przedstawiciele przewoźnika – liczba ta stale rośnie. Jednocześnie polski przewoźnik stopniowo przywraca regularne rejsy międzynarodowe. Od początku lipca ruszyły loty m.in. do Amsterdamu, Paryża, Dusseldorfu, Bukaresztu, Kijowa, a Dreamlinery LOT-u ponownie startują do Tokio, Toronto i Seulu. Od 15 lipca pasażerowie będą mogli podróżować też m.in. do Londynu, Berlina, Pragi, Frankfurtu, Hamburga, Mediolanu, Genewy, Istambułu, Belgradu czy Tallina.

 

LOT wraca też do swojej drugiej bazy w Budapeszcie, wykonując zapowiadane na początku roku rejsy do Dubrownika i Warny. Od 20 lipca polski przewoźnik poleci również ze stolicy Węgier do Seulu. W sumie w bieżącym sezonie letnim w ofercie LOT-u znajduje się ponad 130 połączeń i ponad 70 kierunków podróży.

 

PLL LOT musiał zawiesić regularne połączenia w pierwszej połowie marca. Przyczyną była pandemia koronawirusa. Samoloty polskiego przewoźnika realizowały jedynie specjalne rejsy w ramach akcji LOT do Domu oraz Cargo dla Polski. Na początku czerwca przywrócono niektóre regularne połączenia krajowe.

 

Na lotniskach i w samolotach cały czas obowiązują obostrzenia związane z pandemią koronawirusa. Obowiązkowe jest noszenie maseczek oraz utrzymywanie dystansu. Od pierwszego lipca samoloty wszystkich przewoźników korzystających z polskich lotnisk mogą latać z kompletem pasażerów na pokładach. Wcześniej obowiązywała zasada tzw. szachownicy, co oznaczało, że samolot może być wypełniony tylko w połowie.

 

IAR

Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na instalację plików cookies na swoim urządzeniu więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close