
Startuje ogólnopolska kampania edukacyjna – Dobre Cele. Ma pokazać konsumentom, jak codziennymi wyborami i działaniami przyczynić się do lepszej przyszłości planety i poprawy jakości życia. Kampania jest częścią obchodów Światowego Dnia Działania, który odbywa się co roku, w rocznicę przyjęcia Agendy 2030 przez ONZ.
– To kampania edukacyjna, która mówi jakie cele zrównoważonego rozwoju są przyjęte przez Organizację Narodów Zjednoczonych. Głównym celem inicjatywy jest pokazywanie nam, jak codziennymi wyborami i działaniami możemy przyczynić się do lepszej przyszłości naszej planety i poprawy jakości środowiska, w którym żyjemy – mówi rzecznik prasowy stołecznego ratusza, Monika Beuth-Lutyk.
Kampania „Dobre Cele” to odpowiedź na potrzeby Polaków związane z brakiem wiedzy na temat Celów Zrównoważonego Rozwoju, przyjętych jednogłośnie przez wszystkie państwa ONZ w 2015 roku.
– W jej ramach powstanie strona internetowa, spot promocyjny i szereg innych materiałów edukacyjnych dotyczących celów oraz działań, jakie można podjąć, aby włączyć się w ich realizację. Kampania ma wskazywać, jak codziennymi wyborami konsumenci mogą wpłynąć na poprawę stanu środowiska i jakości życia – dodaje rzecznik.
Kampania ma wskazywać, jak codziennymi wyborami konsumenci mogą wpłynąć na poprawę stanu środowiska i jakości życia. Organizatorem inicjatywy jest Kampania 17 Celów (KLIKNIJ). Wśród partnerów znajdują się organizacje pozarządowe, przedstawiciele biznesu i samorządy – w tym m.st. Warszawa.
Jakub Panak